when the black is so atractive..


Morning cute ones'

Det är snart april och snön fortsätter trilla ner från himlen? Not okey...
Vaknade iaf inte av snön utan av ett grattis sms av mamsi ;)
Det är min namnsdag idag, hade ingen koll på det själv med så äre det!
Idag är det Gerda :P
Yes, you heard me..

Sitter med tandblekning i munnen och snart bär det av mot gymmet.
Tror jag ska hinna med både stryka och kondition idag.
Jag är laddad ;)
Ska fylla på mp3:en lite snabbt innan bara och sen kör vi.

På torsdag är det lön och jag slutar fem.
Då ska jag ta tag i mitt hår och expremintera lite själv ;)
Ska lägga i en ljusare färg och sen slinga det.. det kan nästan inte bli sämre än vad det redan är.
Tråkig färg och en för täskig utväxt.
Jag kommer ju alltid vara svag för det svarta svallet men det får vänta lite nu.
Wish me luck ;)


Kommentarer
Postat av: carolina

I'm wishing you good luck love ;)



FEST PÅ LÖRDAG IT IS :-)

2010-03-23 @ 11:04:12
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0