We're going clubbin on new destinations


Godmorgon alla söta readers ;))
Jag är lite småstressad men kände att tiden trots allt räcker till för ett snabbt inlägg här!
Jag klev upp med tuppen och ställde mig i dushen.
Tvättat håret och nu är jag redo för en lördag på Holmis.

Det mesta är packat, hoppas jag :P
Clothes, shoes & makeup är väl trots allt det viktigaste och det är med!
Faan vad roligt, en girls night out med mina snygg-vänner.
-How fab? Love it.

Igårkväll var det super mysigt.
Vi käkade på Kött, kök & bar - mami och hennes döttrar ;)
Allt var perfekt.
Köttet, grattängen, vinet, sällskapet.. älskar la famila :P Det där behövde vi.
Och bjudna vart vi också haha...
Den enda negativa jag kan komma på med kvällen skulle väl vara att vi missa Solsidan då ;)
Vi utklassar med den här helgen asså.
Hoppas solen skiner lika fint imorgon också, känns som ett perfekt sätt att bota eller åtminstonde lindra den DÄR bakfyllan som vi kan tänkas att vi dras med :P

Okey, för att slippa stressa i onödan ska jag runda av här nu!
Ut i solen om ni kan ;))
Adios amigos'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0