"Vi lever i en värld där människor ständigt försämras"


Hur kan man leva med sig själv med något sånt på sitt samvete.
Precis som Carro skrev..
Hur kan man ta sig rätten att trampa på människors drömmar och sparande.
Du är fräckheten själv som kan göra något sånt här.

Nu har det hänt oss, det som man tror aldrig händer en själv ändå fram tills det faktist händer.
Vi har blivit utsatta för en nätbedragare!
Pengarna är borta och för att inte tala om det perfekta boendet vi hade, eller trodde vi hade :/

Det var ett slag under bältet men inte äns detta ska få förstöra eller hindra oss från en till sommarvecka i Visby.
Det är bara att ta nya tag hur tungt det än känns.
På måndag ska jag ringa försäkringskassan och Gotlandspolisen som redan är insatt i detta fall,
bedragaren är faktist fast så det känns som en liten lättnad.
-Där fick du, son of a bitch..!

Fredagen har trots allt inte varit katastrofal :)
Vi har myst i soffan sen jag kom hem.
Kladdkaka med grädde och bär, lite godis och bubbelvatten.
Jag är ändå lycklig och vet att jag inte är ensam, jag sitter i den här båten med mina fina vänner och tillsammans tar vi oss ur den här otursbåten och kliver i land i Visby hamn.. rätt och slätt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0