Världsvant


Söndagar att älska, det är så jag vill att veckans sista dag ska kännas.. ett perfekt avslut!
Den här söndagen kvalificerar lätt till en av veckans bästa dagar ;))
Jag älskar söndagar!

Idag har vi haft massa hemma fix och ordnat med sånt som man oftast inte orkar ta tag i mitt i veckan.
Känns så skönt när det är gjort vilket det är nu ;)
Det är rent och fräsht också, äntligen!
Dadi körde hit mamis dammsugare idag så nu är det åtmistonde nästan damm & hår fritt på golven :P
(Våran har pajjat om jag inte sagt det)

Det blev chilli con carne hos dadi och sen fick vi selle hemma i soffan av Carro.
Mys att du kom över darling, lite söndagsmys och update efter helgen är alltid välkommet ;)

Imorn är jag ledig, får se vad jag ska hitta på då.
Är nästan fri från förkylningen iaf så den här veckan hoppas jag på mycket mer effektiv träning, startar imorn :P
Redo för en ny veckan so we speak.



She's so good..
and she make's me wanna smile!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0