Ännu en måndag avklarad


Säsongsstarten för Hollywood fruar är just slut.
Vad tyckte ni?
Min favorit är fortfarande Maria och det är nio avsnitt kvar ;)

Innan det kikade vi på Familjen annorlunda, som alla andra måndagar :P

Mitt på dagen tog jag mig ner på stan och entrade gymmet.
Jag värmde upp på cykeln sen körde jag igenom mitt styrkepass och avslutade med 30 minuter på bandet där jag varvade löpning och power-walk.
Efter det passet var jag helt slut körd och hungrig.
Mötte upp syster, Carro och Issa på Rififi.
Sen lunch och på den där pastan blir man så jäkla mätt så det blev ingen middag idag heller.
Jag tog en promenix hem.
Hade tänkt ta bussen men den kom ju aldrig så tillslut insåg jag att jag lika gärna kunde gå.
Solen sken och jag hade bra musik i öronen.
Idag mår jag bra och ar haft en toppen Måndag ;)
-Sweet!

Idag bytte jag bort tjockjackan och tog en stickad tröja och pälsväst på mig istället.
Solen värmer ju så skönt så frysa slapp jag.
Men jag ska nog vänta några veckor med att klä av mig för mycket.

Dagens altså:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0