It's happening.. again!


Dagens samtal blev ett långt sådant från ingen mindre än Fridisen själv!


Nu är jag så jävla taggad för Gotland.. ge mig nu lixom! 
Ja tack till reklamen för Sandhamn.
Där båtarna bara väller in mot hamnen och tar över :P
Människorna, musiken, stämingen..ALLT. Dom är så sjukt taggade och det taggar mig något kollosalt!

Fan Visby 2009 var bättre än jag någonsinn kunnat föreställa mig. Jag har levt på dom minnena hela vintern och gör fortfarande ;)
Men i sommar kommer det bli ännu bättre, Visby 2010:

Jag kan fortsätta leta Kallis kläder och i år vet jag hur jag ska packa - Vad som ska med och inte ;)
Mer Kallis, mer chilla på en mysig servering/restaurang, häng i parken, träffa människor, upp i lägenheten och göra sig iordning efter lite hamn-häng och sen ner igen...
FÖR i år stannar vi innanför murarna och det kommer va så sjukt värt!
Enda gången vi egentligen kommer behöva lämna området är väl när vi ska till Tofta och steka vah :P

Vi har visserligen ingen idyllisk liten uteplats att grilla våra home-made burgers och laxpaket på men vi har en balkong och en tvåa innanför muren :P


Ah men hallå ni hör ju själva... åh ja, jag längtar ;))




It's happening..........................................


Kommentarer
Postat av: Visby-Kirre

Och det kommer vara det bästa vi gjort!

2010-03-22 @ 22:22:04
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0