Torsdag 100318


So far so good..
Är snart på väg till gymmet för veckans fjärde pass.
Idag blir det konditionsträning och förhoppningsvis har jag lite tid över i relaxen och kan göra lite övingar ;)
Situps, rumplyft, benlyft, rygglyft och några få och extremt tunga armhävningar (?)
My gääd vad det är jobbigt med armhävingar..
Har förmodligen knappt gjort några sen jag spelade fotboll haha men då var det ju ingen match så vitt jag minns :P

Börjar jobba halv två idag så dagen borde rulla på i ett hyffsat tempo.
Ska göra ett nytt försök och ringa polisen idag igen.
Men det är ju ett jävla projekt :/ Den saken är klar men någon måste ju göra det!

Igår kom förresten min klänning som på beställning till jobbet :P
Har inte haft en susning om vad jag ska ha på mig nästa helg men nu är jag helt på det klara med det!
En helt fantastsisk cremefärgad liten sak som jag ska ha på mig på modevisningen på Birger nästa lördag.
Heels och hår- Allt är spikat ;)
Med tanke på omstänidgheterna så är jag rättså lycklig ändå.....!

Ciao ciao lovers.. see you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0