The first day is done


Okeey.. veckan är igång so we speak.
Började dagen på gymmet.
En intensiv timme på bandet, lite löpning men mest powerwalk.
Situps och stretch i vanlig ordning.
Tänk om vi var med i garbbarnas tävling, stackars pojkar haha :P
Grym start på veckan iaf ;)

Efter det var det date med Carro och syrris.
Det blev en repa i affärer och lunch på Waynes.
Dagens inköp blev en eterlängtad bustier.
Är lite tveksam om jag kan kalla den det eller om det rätta namnet är bh (?) men sak samma :P
Har varit på jakt länge efter en och nu hittade jag äntligen en jag ville jag, thumbs up!
På Waynes blev det foccacia och en liten kaka till efterrätt ;)

Men efter det var min ledighet slut så jag fick lämna tjejerna och stämpla in.
Det gick ju det också ;)
Fast aningen avis blev jag när dom skulle spendera resten av dagen tillsammans med lite pyssel och fix :P
Men tack för en trevlig förmiddagsdate ladies.. och Fröken Envall var jú faktist kvar här när jag kom hem så suprise, suprise :P
Trevlig överaskning..





and that's my monday.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0