the day in words..


Äntligen veckans första lediga dag, den var väl värd att vänta på ;)
Klev upp i tid.
Gjorde alla "måsten" som diska, bädda, sortera tvätt, tvätta och plocka undan lite här och där.
Sminkade mig och volymade håret.
Kirrade frulle och dressade.
Jag var redo för dagen i god tid kan man säga :P

Dagens to do var att fika med Lina & Andreas och att träna.
Först blev det träning.
Eftersom jag styrketränade igår så var det bara motion på shemat idag.
Hit it.. :P
Det blev inte så bara det ska jag säga ;)
En timme på bandet och massa kalorier lättare! Jag var fullkomligt slutkörd efter det och det är dom stunderna man mår som bäst!
När man vet att man inte kunde gjort mer.. inte kunnat springa fem minuter till eller kört några repetitioner till för det hade man helt enkelt inte orkat.
Dom stunderna ska jag komma ihåg :P

Efter träningen plockade jag upp syster på jobbet för lite lunch.
Vi satte oss på Coffe house by George.
Det blev kycklingfilé med grillad bakpotatis och tzatsiki. As gott ;)
Jag lunchar med syrris och fikar med Lina och A tänkte jag men jag hade inga platser kvar för fika :P
Lika bra det..
Men sällskapet tackade jag inte nej till förstås ;)
Guld värt såklart, synd att man inte ses oftare bara. Skärpning på det!


Nu kom precis syster hem och snart blir det Halv åtta hos mig.
Torsdagsmys :P Ja tack.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0