Sushi, vit kladdis och mina underbara <3 Mig.


Okey snyggingar, håll i er för här kommer min underbara onsdag i ord ;))
Trots förkylning och noll motivation masade jag mig upp extra tidigt imorse för att hinna träna.
Halv sju tjugo i sju klev jag upp :/

Hann köra ett styrkepass som blev extra tungt idag pga. förkylning.
Sen tvingade jag mig upp på bandet och pallade tjugo minuter.
Situps'en och benlyften var också under tvång kan jag säga :P Holy crap..
Nu ska jag låta kroppen vila och förhoppningsvis är jag pigg & kry och har fått motivationen tillbaka på söndag eller måndag ;)
-Men sa jag inte underbara onsdag?

Kortis pass på jobbet, Ja tack ;)                          
Halv fyra kom Fin Sofie och hämtade mig och vi tog en repa på stan medans vi väntade på syster.
Sen var det dags för en 10-bitars njutning på Mikaku.
Idag satt vi vid fönstret och njöt av solen :P
Helt underbart att sluta i så god tid.
Vi virrade runt inne på Torgkassen och sen åkte vi hem och bakade.
Det blev vit kalddkaka med grädde och hallon.
Jossi joinade oss och vi mumsade och skrattade åt John Tucker must die.

Jag älskar er mina fina guldkorn, och nästa gång måste Fröken Envall också vara med ;)
-Gangbang haa :P


Nu ska jag torka håret och sen ska jag bädda ner mig i sängen.. godnatt finisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0