Party like a rockstar


Helgen kommer vara fullspäckad och bloggen kommer bli lidande :P
Inte riktgt så illa kankse men jag tänkte ändå passa på att uppdatera nu så vet ni var jag håller hus också!

Imorn ska vi ut och käka och fira mamis lättande besked som hon fick ;)
-Äntligen!
Jag, systrarna och mami <3
Mor och döttar tid.. som vi har väntat på det här!
Väl hemma efter det blir det väl att packa lite för lördagens äventyr.
Ska dock inte behöva bli så svårt nu när outfitten inte längre är ett stort frågetecken :P
Åker till Lina dirket efter jobbet på lördag.
Carro, syster och jag are gonna hit the big city.. if you know what we mean!

Är sugen på en galen natt.. !
Linas loverboy har visst dragit i några trådar och satt upp oss på några listor, vad jag hörde :P
Har ingen aning om vart vi ska.. jag vill bara dansa, vara med tjejerna, bara vara DÄR!
Det blir inte som här hemma.
Ett ställe med hemgång klockan tre ;)
-Nej tack.
Thats NOT how they do it!

Förväntar mig en ordentlig huvudvärk på söndag men det kommer det vara värt..
Hoppas att vi överlever och kankse orkar med en sväng på stan innan det är dags att sätta sig på tåget.
Kanske en brunch eller lunch vah :P

Nu vet ni det i alla fall.. lika mycket som jag vet med andra ord.
Hoppas ni får en lika trevlig helg som den jag hoppas på ;)
Good night and enjoy the weekend'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0