Nu finns det hopp om liv :P Igen..


Hittade en klänning idag på stan så nu finns det lite hopp igen :P
Tror jag behåller den och då slipper jag ju faktist stå och panik välja något gammalt ur garderoben..!
Kommer garanterat ha stor anvädning av den i sommar också..
-That's a keeper, altså!

Den är rosa, väldigt ljus rosa, med axelvaddar i som jag älskar!
Det är ett innertyg i också vilket gör att det känns som en ordentlig klänning, inte bara ett fodral lixom ;)
Lätt värd 149:-
Tror faktist den kan funka för en lyckad natt i stockholm med mina snyggingar.
Testade med dom nya heelsen till men dom är sjukt höga ;)
Värkligen sky-high :P Så jag måste gå runt lite i dom och se om det värkligen är värt det haha.
Annars blir det väl svarta heels till och svarta strumpisar?

Är det godkänt? ;)) Hope so.. för jag är nöjd!


 


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jätte fin klänning ! :) Vart hittade du den då ?

2010-03-07 @ 13:33:45
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0