Morning cupcakes and Hello F


Nu har jag lite tid över för en morgon bloggning ;)
Syster fixar frukost.
Kräm och mjölk, kokt ägg, mackor och apelsinjuice - Frukost vill jag helst inte äta bara för att utan gott ska det vara!

Syster tog sig ut på en power walk imorse medans jag låg kvar och snosade i rena sängkläder :P
Jag tänkte mig ett styrkepass på gymmet istället.
Power walk imorn kankse?
Ikväll blir det lite mys och dinner hos mami.
Tror jag ska passa på att ta mig ett bad där för håret måste tvättas.
Badkar, Ja tack ;)

Idag kommer Frida hem också ;) Wiiihu!
-Ja tack på den fina nyheten, made my day yesterday and this day :P
Det vankas födelsedagsfirade and we are so doing Birger's spring party tomorrow.
Fan vad jag längtar efter snyggingen!

Nu blir det frulle oh sen packa väskan.
Ha en awesome dag vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0