Like it supposed to be


Jag är ledig idag och det är syrris också.
Helt awesome.
Det blev en lång sovmorgon så när vi tillsut klev upp var vi utvilade och redo att kicka igång måndagen ;)
En prommis ute i det fina vädret bort till gamlis och förbi affären på hemvägen.
Köpte filmjölk och Kellogs red berries.
Perfekt mellis och så jävla gott med fil och flingor.
Det åt vi jätte ofta när vi bodde hemma men nu var det länge sen, satt fint i kistan ;)
-Mer filmjölk, tack!

Syrris har masat sig in i dushen och sen är det min tur.
Lite skönhetsfix på shemat.
Mina orakade ben känns inte så lyxiga så det ska jag göra någonting åt :P
Sen SKA jag toppa mig lite också.. måste, måste MÅSTE.
Inga ursäkter är aceptabla idag!

Till middag blir det pankisar och ska jag kika i min Våfflor & pannkaks bok om det finns något smarrigt recept vi kan testa.
Amerikanska kankse :P We'll see....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0