Just so me


-Ledig idag? My ass.. ha!
Det var jag ju inte alls det, hade kollat fel på shemat såklart!
TUR att jag upptäckte detta i tid - dvs. igårkväll precis innan Desperate började.
Och apropå det så var det ju lamaste avsnittet ever :/
Hände ju inte ett skit.
Tacka vet jag Cougar town :P
Just love it..!
Hoppas att Greys håller måttet ikväll, börjar ju snart ;)

Men nu snöade jag in på massa annat som jag inte alls hade tänkt babbla om nu.
Fredag, lördag, söndag, måndag.. ah det är mys varje kväll nu ;)
Och ikväll njuter jag lite extra för imorn ÄR jag ledig!

På vägen hem så hämtade vi ut paket som väntade på oss.
Tre par heels och ett par till är på väg :P
Dom åker garanterat med till stockholm på lördag.
Sen var det äntligen ett nytt överkast till sängen som beställdes för flera månader sen, kommer bli pricken över i:et med dom nya kuddarna.
Och ett linne också ;)
Hinner nog visa imorn.. inte nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0