Ja tack till solen som tittat fram igen

Börjar inte förns halv två idag så jag låg och snosade lite längre idag.
Lovely!
Jag hatar verkligen att stressa så att ha tid på morgonen är guld värt ;)
Idag skiner solen också!
Allt känns med andra ord lätt son en plätt.
Med snön ligger ju kvar och jag vill egentligen inte äns tänka på hur lång tid det kan ta innan den är borta och innan allt har torkat upp :/
Men så länge solen skiner så :P


Frukosten ligger i magen, sminket är på plats, håret är flätat och träningskläderna är på..
Hit me wensday I'm reday for you.
Jag har röjt undan disken, bäddat sängen och vattnat blommorna.
Tog tag i mina naglar också, det är ju nästintill omäjligt att hålla dom långa på jobbet men jag ger Trind ett nytt försök så får vi se ;)

Nu ska jag strax promenra till bussen och ställa mig på ett löpband och svettas innan jobbet.
Om det hade varit varmare ute, och helst tort överallt, och om jag visste att solen skulle hålla mig varm trots bara ben..
ah då skulle jag skippa gymmet och ta mig ut på en powerwalk till gamlis och slå två flugor i smäll.
Jag skulle få min dagliga dos av motion och jag skulle äntligen få lite färg på min bleka kropp..!
Men nu är det inte sånna tider än så det blir gymmet ett tag till vah :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0