It takes time an some effort to get that goregous


Jag är helt såld på Eva Longoria i hennes senaste reklamkampanj för Loreal.
Eller rättare sagt hennes hår!
Hennes färg/er är såå to die for enligt mig.
Det är rött, det är brunt, det är ljust.. it's like everything I ever wanted ;))
Sen är ju hennes svall i sig ap-snyggt men med nytt löshår så kan till och med jag skapa magi :P

Åh det är så där jag vill se ut, men jag kankse får vänta lite.. ?
Ja menar, jag har varit skit sugen på rött nu men det kommer jag aldrig orka hålla snyggt särskillt länge.
En måndad kankse.. ;)
Men nu har jag en vision i alla fall så första steget blir nog att lägga i en lagom djup brun färg och sen ljusare slingor.




Allra bäst syns färgerna i slutet av klippet ;) Hot or what?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0