I'm on my way..


Veckans andra träningspass is done!
-Ja tack.
Imorse blev det 50 minuter på löpbandet, lite situps och benlyft nere i relaxen.
Holy lord vad trött jag var imorse..
Jag tränar inte, jag tränar, jag tränar inte, jo jag tränar..
Tillsut tog jag mig upp och en timme senare jag jag på cykeln på väg till Actic.
(Nautilus go new name)

Är lite sugen på ett par nya löpar dojjer nu.
Blev helt kär i ett par svart/rosa från Nike men frågan är om jag har lust att lägga 1200:-
We'll se men ett par nya ska jag hur som helst unna mig snart.
Har just nu ett par som egentligen funkar men börjar gå sönder på vissa ställen och dom kostade fan bara 99 spenn haha.

Nu har vi i alla fall ett litet kit för hemma träning :P
Yoga matta och gym/pilates boll.
Ska invigas strax!



Kommentarer
Postat av: carolina

Ett tips är att kolla ELLOS där kan du juh använda rabatt :) Blire lite billigare ialla fall

2010-03-30 @ 22:23:18
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/
Postat av: Kajsa

I know.. kikade lite igår så det blir troligtvis ett par därifrån :)

2010-03-31 @ 09:11:05
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0