Idag är det löning och våfflans dag..


Sitter med hårfärg i håret nu men jag är väldigt tveksam :/
Tror färgen är för ljus så det kommer nog inta ta, typiskt.. tur att jag fick dom andra förpackningarna (till löshåret) plomberade i alla fall.
Men fan tar det inte så måste jag bombis avfärga det för att kunna få det ljusare.
Orka det då?

Jaja, jag får väl börja med att skölja ur färgen först!
Idag är det våffeldagen och jag som älskar våfflor ;)
Ska försöka ha middagen klar när systeryster kommer hem från jobbet.
Mami var nyss här med järnet men jag hade för lite margarin så hon skulle handla åt mig :P

Löning var det också idag men jag har lönen kvar än så länge i alla fall haha..
Köpte hårfärgerna, en klänning som jag inte har bestämt mig om än och en parfym.
JA, äntligen ska jag lukta gott igen :P
En gammal favorit från Burberry.
-Ja tack på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0