I got a feeling about this sunday


Sunday, you are so with me today'
Jag vaknar upp till en söndag av värdsklass i mamis sköna men knarriga säng ;)
Utsövd och pigg tassade jag upp och tappade upp ett varmt bubbelbad.
Lovely or what?
Peelade kropp och själ skulle man kunna säga och jag kunde inte varan mycket lenare nu :P
Mätt och belåten är jag också.. ägg, massa mackor och yoggi i magen och vi ska strax ta en promenix hemmåt.

Igår var det Melodifest med massa god mat och gott att dricka.
Räkcoctail till förrätt.
Mango kyckling till varmrätt & ljummen smördegspaj med annans och grädde till efterrätt.
Chips, vin och brieost som snacks till teven ;)
Kunde inte gjort det bättre!
Och rätt låt vann, first time ever?

Nej, solen skiner och nu ska vi hemmåt.. Later lovers'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0