Hur håller du doktorn borta från magen? ;)


När vi var yngre brukade mamsi och papsi säga till oss att ett äpple om dagen håller doktorn borta från magen.
Vi har aldrig varit lättlurade eller förtjusta i frukt haha :P
Men idag blev det ännu ett äpple ---> Bildbevis!

Dagens outfit är en rutig tunika från Rut med fler 199:- & biker-inspirerade leggings från Vila 299:-
(Från Holmlunds)



Nu är jag så sugen på säsongspremiären av Desperate houswifes.
SNART :P
Först ska jag bara dusha av mig, tända lite ljus och ta fram lite kvälls fika ;)
Mangosorbet med bär och lite Kesella vanlij.
Det blev så sen lunch idag så middag var inte så aktuellt.

Inte nog med Desperate så är det permiär är Cougar town.
-Ja tack.
What a night!
Dagens duktiga blev bara 40 minuter på bandet pga. försenade bussar :/
Men imorn har jag hela dagen på mig :P
Jag är ledig.. så tjejer om ni OCKSÅ är lediga imorn så hojta för guds skull haha.

//Trevlig kväll ;))

Kommentarer
Postat av: gymmy

Äpple, du bloggar mer än din syster hehe du måste vänta på henne

2010-03-04 @ 20:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0