Helt plötsligt var energin tillbaks och oron som bortblåst..


Just like that..
På ett kick var dom tunga tankarna som bårtblåsta och energin och suget efter nya äventyr hittade snabbt tillbaka till mig ;))
Det enda som krävdes var lite energi, lite positiv feedback och fina ord från my african queen :P Fridi gav oss klartecken idag.. Count on me ladies, she's said!

Nytt boende är bokat - vi befinner oss än en gång innanför mjuren och nu har vi balkong också!
Den här gången ska vi självklart vara på våran vakt och nogrann research ska göras.
Googla Stefan Thorell och ta reda på allt ;))
Fa-an nu kör vi!!
Babes, det är väl ändå bara pengar?!
Visby var bara FÖR bra för att jag ska gå omkring och oroa mig, sannolikheten att bli blåst igen måste väl ändå vara mindre nu?
*Peppar peppar* I'm going back..


För övrigt så hade jag ett skönt flyt med mig hela dagen.
Konditionsträning imorse - Check.
En timme på bandet.. mestadels power-walk men lite löpning också.
Efter det fortsatte jag att svettas nere i relaxen och tog god tid på mig :P
Jag hoppas att jag är pigg imorgonbitti så jag kan säga fem dagar av fem möjliga imorn...
NU blir det sängen.. den fantastiska sängen ;)
/Sleep tight hunkies.



På mina semsterbilder från Visby 2010 vill jag ju ha med alla mina snygga tjejer ju.. precis som förra gången ;)
Fast det behöver jag väl inte säga darlingar, det vet ni väl? Att det är min högsta önskan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0