Gues who's knocking on my window


Himlen är nästan klarblå, solen skiner, det är fredag och mitt humör skiner som solen själv ;))
Länge sen jag hade så här gott om tid på mig på morgonen..!
Börjar halv tolv idag.
Jag har hunnit platta och volyma håret., jag var i valet och kvalet om jag skulle ta fram klippsen idag när det är fredag och allt :P
Men jag lät bli så idag blir det också naturellt, har varit utan hela veckan..!
-Typ hårmissbrukare haha?
Jag måste ju lite på mina fina vänner ;)

Ikväll blir det fredagsmys och hela helgen blir lugn och skön.
Lite extra tid med familjen.
Melodimys hos mami imorn och på söndag blir det nog dinner hos dadi och då äger vo förhoppningsvis skidor också :P
Dadi ska kika åt oss.. det vil jag fan ha asså ;))







Kommentarer
Postat av: CAROLINA

ååh du är sååå himla fin när du har håret så där love <3

2010-03-12 @ 21:01:28
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/
Postat av: Kajsa

TACK baby ;)) Love you..

2010-03-13 @ 08:29:00
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0