Ge mig lördag nu!



På lördag är det fest :P
Vi ska till Lina i Stockholm och prova våra heels på nya dansgolv och se vem som är den lyckliga är som fångat hennes hjärta!
Jag är så jävla taggad och förväntansfull på en helt galen kväll/natt.
Det är vad jag tror & vad jag förväntar mig :P


Hur ska man se ut dårå? Mission impossible och veta det innan om man heter Kajsa men jag har fått en vision tack vare min nya Bustier ;))
Jag vill bara vara drop that fucking goregous ju... då om NÅGON gång!

Om jag ska ha Bustiern på mig och kunna göra den till min outfitt så måste jag ju kunna visa den lite också.. på ett snyggt sätt, på rätt sätt.
Blev lite små kär i bilden till höger också men spets och den rosa kjolen.
HELP ME ?!


Kommentarer
Postat av: Syster

Vi ordnar de här ;-) Haha

Du kommer vara AS SNYGG!

2010-03-01 @ 22:47:18
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0