För omväxlingsskull ;))


Hey saturday'

Just nu vill jag bara ut i solen.. på med sneakers och briller och älska livet ;)
Börjar jobba klockan elva.
Jag är redan dressad, sminkad och äten :P Frullen ligger i magen altså!
Sitter och letar boende nu igen.
Det känns sådär :/
Nu måste vi värkligen ligga i och leta om vi ska få ett bra boende, mycket är nog tyvärr redan bokat.
Så tjejer, nu måste vi hålla utkik!

Men innan jag fortsätter letandet bjuder jag på en dagens outfit ;)
Klänning från Odd molly.
Lack leggings och mina sneaks.
Håret är långt idag igen :P Det är kul när man kan variera sig så här!






Kommentarer
Postat av: carolina

FINIS!!

But I wote for the short hair ;-)

2010-03-13 @ 10:06:08
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0