En spontan helg med ett värlsvant avslut..


Hey guys.. it's me calling from the sunday-sofa ;) Söndag so we speak och paus i Johan Falk så jag tar tillfället i akt!

Fredgasmys med & hos Jossi i fredags.
Lets dance, solsidan, tacopaj och hallon, mango och melon.
Så vill jag varva ner efter en fredag :P
Lördagen bjöd upp till dans.
Det blev en spontan kväll som slutade på Birger.
Oboy, I had fun... och vi kunde cykla också! Tur vi tog tillfället i akt medans det gick!
(Tittar ut...:/)

Har hållit oss inomhus idag men det blev en prommis till och från mami för att fylla på kistan lite dårå.
Mami bjöd på middag och innan vi vågade oss ut så blev det bandy och annanspaj som jag kunnat döda för nu btw.
Dags och fylla på igen? Thats the question... (?)

Bjussar på lite fina bilder från gårdagen men just nu har ännu finare bilder som spelas upp i huvudet :P
Joel Kinnaman - Tack haha....
Drömde faktist helt ärligt om honom i veckan, om det var någon som undrade ;)












Så där jag... Ciao Ciao!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0