Don't we love mondays....


Det blev ingen riktig sovmorgon idag, klev upp redan vid 9tiden men jag var utvilad ändå :P

Jag föredrar helt klart att träna på morgonen/förmiddagen.
Det är oftast mycket mindre folk och det är så jäkla skönt att börja dagen på gymmet.
Så blev det idag, tillsammans med syrris som inte började jobba förns halv två.
-Sweet or what?

Efter det åkte jag och dadi och kollade på ditten och datten :P
Vi var på jakt efter skidor men vi får nog lugna oss till nästa säsong, inte hela världen.
Har vi klarat oss så här länge så ;)
Nu har vi i alla fall bralla oh jacka att åka i vah.. älskar våra nya rosa drömmar.
Har inte visat dom än men vi fyndade en varsin jacka från Peak på rean. Ja tack!
Men när det inte fanns några skidor så tog vi en sväng på ikea istället.
Det blev en hylla och lite ljus och en lång fika ;)
Sen tog vi en repa på öb också och fyllde på med lite nödvändigheter..
Ah det blev en hel eftermiddag med dadi helt enkelt, super mysigt!

Kom jun hem senare än jag tänkt så då blev det stress i köket men inget jag inte kunde hantera :P
Det blev vitlökslax med körsbärstomater, avocado, champinjoner och vitlöksbröd.
Jossi och syster blev mitt middagssällskap och sen kom the double c's inte långt efter och joinade oss.
Mysiga vänner., åh vad jag älskar er <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0