But dont you know that I'm a killer, I kill for fun.


-What a fucking awesome night!?

Det var dags för Holmlunds årliga modevisning på Birger igår och hur bra dar det inte.. ;)
Alla mina snygga vänner var där, underbara co-workers, humöret var på topp, klänningen var ny och den satt som den skulle, alkoholmängden var precis lagom och dj:n gjorde sitt jobb :P
Thank God.

Det var dags att ställa fram klockan inatt också så i rätt tid kastades handuken in.
Vi tog oss hem med cykel ;) Frisk luft och motion och ett litet stopp på statoil för en french hotdog och cola.
Sweet as hell..
Inga tunga huvuden, bakis.. whats that? ;)
Jag gick till heidan och handlade och syster gjorde sig iordnning för jobb.
It's just me know.
Jag gillart' :P
Har glott på Körslaget och äntligen hemma.
Jag känner fortfarande aningar av min parfym, vilken lycka.
Idag mår jag bra ;)

Bjussar på lite fina pics från kvällen och ska jag kankse ta tag i mitt hår?















Och sist men inte minst så bjuder jag på en grotesk bild på mig själv..
Jag ska inte säga att jag ser ut som någon/något men det ser inte ut som jag har alla hästar hemma vah ?
Men det bjuder jag på :P



Det tar sjukt lång tid för en bild nu så resten får åka upp på face ikväll istället ;)


Kommentarer
Postat av: Kristina

Du ser ut att ha en skada iaf.

2010-03-28 @ 15:52:16
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0