Beslutsångest men på ett positivt sätt..


Nu har jag återgått till mina första planer :P
Altså min nya bustier.
Den satt super fint på och med en kavaj över blir det precis lagomt sexigt!
(Enligt mig)
Men då är det ett problem förstås.., vet inte vad jag ska ha nertill (?)
Saknar verkligen ett par snygga gå-ut-i jeans.

Klänningen är långt ifrån utesluten men nu har jag faktist några alternativ, thats good ;)
Suger på karamellen lite till tror jag!



Det ser inte så där vrål pimpat ut på bilderna men det KAN bli det.. om jag bestämmer mig för att köra på det här så ska jag ha ett as maffigt svall till detta.. kankse lockat, killer heels och snygg make ;)
Kan bli något, håller ni med?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0