Underbara måndag du gav mig.

Det var som sagt ledig måndag för mig igår.
Jisses vad tajmat ;)
La mig nere i parken på förmiddagen.
Hann med drygt en timmes solning, medans jag väntade på att Fridis tåg skulle öka :P
Sen var det snabbt upp och dusha och fixa till mig för lunchdate.
Mötte upp darligen vid lunchtid vid jobbet.
Syster anslöt och vi köpte med oss sallad till ån.
Check på det :P
Lite catch-up och planering för veckan.
Vi hade tänkt åka och bada efter det, jag hade packat beachväskan, men efter lunchen var det lite små disigt så vi skippade bad.
Det blev lite häng på stan isället.
Fridis visade mig sina skills på secondhand shopping :P
- I'm impressed!
Sen tog vi en glass i solen och kunde stryka det med från Fridis-to-do-list ;))
Jag fick med mig en plattång från Gama hem.
Så jävla värt.
Kostade lite mer med det var det värt, så värt!









Den här dagen kan jag leva på nu.. och nästan helt utan problem kommer jag kunna jobba i fem dagar nu för att sedan ta semster på riktigt :P
En vecka uppe i Jämtland hos mormor med syster, mami, kusin vitamin och moster Gunhild OCH sist men inte minst lilla Wilmis som också ska följa med upp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0