Dan före dan.. sort of!

Idag är dagen före midsommarafton..!
Om någon glömt det :P
Jag och syster har inte gjort det så vi har varit och handlat och laddar altså för midsommarfest med allt som hör till.
Sill, färsk potatis, gräddfil, kött till grillen och systemet kassar som står kvar på jobbet.
Köpte även ståltråd så nu kan vi binda kransar tjejer ;))

Det blev en solning efter jobbet, very needed.
Syrris fick bara sola 13 minuter medans jag pressade 20 haha :P
Hon ligger fortfarande före mig :/
Och före solningen hann vi äta räkmacka med underbara mami som fortfarande är kvar och altså kör sleepover.
Underbart gott och underbart mysigt sällskap!
Nu är jag dushad och ska väl ta tag i mission föna och platta hår.
Men först ska jag smörja in mina nyrakade & väldigt lena ben :P
Och då, apropå ben så lär jag nämna att jag känner mig halft om halft förlamad.
Råkade dunka i knät i en låda på jobbet och det kändes som sju svåra år :/
- Gaaaaaaah.
Skrika fick jag heller inte utan bara bita ihop, fortsätta le och ta betalt!
Syrris tycker redan att jag har sagt att det gör ont tjugo gånger för mycket men jag lär ändå säga det igen ;))



Blommig klänning från Vila, Tenfoldkofta från Odd molly, sandaler från skopunkten och väska från Friis & co.












PS. Idag har jag inte shoppat ett jota, trots att lönen som bestod av extra stor slant trillat in på kontot.. och med shoppat menar jag kläder, skor eller smink och inte sprit & käk. DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0