Time to say goodnight


Andra dagen på semstern.

Faktist.
Damerna ska nog snart krypa ner i sängen.
Det är nybäddat.
Vardagslyx enligt mig :)
Lina är här.
Vi blir tre i sängen inatt.
Och vi har haft en liten incident här i köket.
En sill-incident :P
Big time och det luktar!
Jag och Lina skulle packa in lite nytt i kylen och ett hyllplan bara rasar.
Det såg ut som vi hade mördat :/
Sill och rödbetor.
Och cider som L inte var sen att ta vara på.
'' Ge mig ett glaaas''


Imorn hoppas vi på fint väder.
Vi ska hämta kidsen på dagis & skola.
Can't get enoigh of them.
Lite solning i parken på förmiddagen skulle vara skönt.
We'll see.
Jag har färgat utväxten idag i alla fall och jag tror det blev bra, bättre åtminstonde :P
Men nu känner jag att jag babblar på alldeles för mycket här så jag nöjer mig så där tror jag.

Talk to you tomorrow cupcakes. Sleep tight as usual :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0