Time for some sleepingtime


Good weekend means bad update
:/ Sorry!
Nu har jag precis lagt mig i sängen.
Helt slut efter en helt fantastisk helg med svensk sommar, tradionellt midsommarfirande med femkamp & nubbe.
Igår blev det en tripp till stockholm och massa familjemys hemma hos bror.
Så totalt värt så det finns nästan inte, awesome!
Idag fortsatte sverige att leverera sommar och helgen avslutades med sushi mys vid ån med Jossan - Världens bästa Jossan - och jordgubbar & bigaroer på balkongen.
Helkväll med mina töser <3

Men nu har hon nyss lämnat oss och vi ska väl duna in för kvällen!
Mer update imorn och massa bilder utlovas så fort tiden räcker till.. Fridi kommer till stan och jag är ledig så vi har nyss bokat date!


Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0