there's no turning back


Okey vänner... så här är det!
Efter att ha sett det senaste the Hills avsnittet och en liten sneek peek på nästa så är jag lika hooked på deras liv som en litet barn är hooked på julklappar :P
Varför har jag inte hittat honom som kan snärja mig runt sitt lillfinger som Justin Bobby gjort med Audrina.
- Seriosly.

Screw good guys I want a goodloocking man. För en natt eller två åtminstonde och sen kan man prioritera insidan!
Missförstå mig rätt nu vänner, jag skulle aldrig göra samma misstag två gånger ;))

Ah nu vet jag att jag vill ut och röra mig i helgen, i natten med mina snyggaste och bästa vänner.
I heels och bara ben.
Med ett svall som heter duga och ett självförtroende som ingen kan rubba :P
Sippandes på en cocktail :P
Låta natten i sig berusa mig.

Kommentarer
Postat av: Syster

Härligt härligt men farligt farligt.

I like it siz.

2010-06-15 @ 22:26:19
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Frida

Han kommer komma, du kommer hitta den bästa, för de är du värd :)

2010-06-16 @ 01:26:43
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: Millan

Åhh vart ser ni dom nya avsnitten? ja har letat massor! ;)

2010-06-16 @ 11:19:54
Postat av: Kajsa

Åh jag hoppas du har rätt darling.., annars kan det bli farligt farligt :P



Vi tittar på allt-om-the-hills bloggen.

Googla allt om the hills så hittar du en blogg.

Helt awesome och du har mycket att ta igen :P

2010-06-16 @ 20:08:53
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0