Summer-dreaming


En extra dag hemma verkar göra susen för min sjuka kropp.
Hostan och snörvlandet börjar ge vika.
Imorn blir det jobb igen.
Jobbar tre veckor och sen åker vi upp till min kära mormor och stannar där i nästan en vecka.
Talk about vacation :P
Och efter det är det bara en vecka i verkligheten och sen kastas vi vidare till vad som nästan känns overkligt.
En vecka i Visby.. allt annat än semester haha :P
Men först några veckor i vardagen..!


Har fått i mig lunch som bestod av stekt potatis & köttbullar med lingonsylt och knäckebröd med mycket smör.
Till middag tänkte jag göra spaggethi och köttfärssås.
Om vi blir hungriga :P
Dagens enda måste är egenetligen bara att lämna tillbaka en film.
Borta på Statoil i svartbäcken :/
Hyrde Instängd 2 igår.
Den var inte alls så scary som jag trodde.
Halvbra betyg.
Jossis fisksoppa som hon bjöd på däremot, högsta betyg.
Lax, kräftskärtar, saffran, aioli... M-M-Mumma.
Nu kom jag på ett till måste och det är att hänga tvätt.
Och om sanningen ska fram så börjar jag bli lite rastlös så jag skulle nog kunna sätta fart på en gång.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0