Someone found me.. but another one didnt'


- You found me, summer!

Jag hoppas som alla andra att det underbara vädret håller i sig nu!
Underbara dagar när solen värmer.
Jag kunde visserligen inte ligga nere i parken och sola, inte fick jag bada och inte heller fick jag sitta på någon mysig uteservering och njuta :P
Men jag fick åtmistonde cykla iväg i klänning och bara utan att frysa så jag ska väl inte klaga?
Däremot så ska jag klaga över något annat.
- Mitt ass :P
Och mina armar och min mage som har gjort mig hyffsat stel idag :/
Det är väl deras sätt att tala om att jag kämpade på bra igår..!
Nu ska jag bara se till och fortsätta göra dom där övingarna också, så fort träningsvärken försvunnit!
(Nästa vecka :P)



Kommentarer
Postat av: Kristina

N Ä S T A

U E K E!!! Haha

2010-06-22 @ 21:44:45
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0