Sexandthecity & elsasmode är mina kvällsdroger


Medans syster har levererat bilder på FB från helgen så har jag streckläst Elsas mode.
Nu gör jag en paus för två efterlängtade avsnitt från New york och sex and the city :P
Efter det blir det till att tvätta ansiktet och kankse en snabb dush.
Sen hit the bed.
Sov riktigt dåligt inatt så jag förväntar mig en bättre natt!



Det var ju en söndag i söndags också :P Som jag inte hunnit med att visa.. men som sagt..
Sushi vid ån med syster & jossan.
En promenix hem i hettan och tillsut fick vi slå oss ner på balkongen och äta jordgubbar och bigaroer.
Det blev dock inte många för min egen del.
Är tydligen alergisk mot dom underara bären :/
- Sucker!!
Men jordgubbar är inte fy skam och inte underbara vänner heller <3 Kan inte sägas för mycket.

Nog med update för ikväll.. sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0