Om precis en månad befinner vi oss i Visby


Det är precis på dagen en fjuttig måndad kvar nu!
Färjan är bokad.
Den här gången bokade vi rätt va? :P
Samma tid som sist.
Den här gången blir det nog(?) bara jag, syrris & Fridis i bilen ner.
Lina ansluter något senare..
Mer plats då :P

En hel vecka där med dom.
Fylld av underbara männiksor - nya & gamla, underbara middagar, underbara stunder, sol&bad, ett evigt festande, klackar i taket på Gute och på Burmeister och på Hamnplan, mysiga uteserveringar och med ett ständigt leende på läpparna...
Att få vakna upp med er tjejer och ha er runt mig hela dagen & hela natten.
Det ser jag fram emot!
Det här året åker jag dessutom ner som singel :P
Jag säger bara Gee meh, ellerhur Jossi.

Hoppas lägenheten är lika bra som den förra haha.
Det enda som var bra var ju den något perfekta uteplatsen men nu har vi både balkong och uteteppa ;)

Lycka & Glädje..!

Jag har skrattat ihjäl mig åt filmer som aldrig tycks bli tjatiga :P
Tittat igenom alldeles för många underbara bilder.
Tänkte dela med mig av några nu ;))






















































Can this year be even better ?



Kommentarer
Postat av: Kristina

Asså det finns inga tvivel om vad vi längtat efter..

Nu börjar nedräkningen!

2010-06-21 @ 20:44:04
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Kristina

Och guuud va längesen det känns som Joss va blond.

Konstigt, trodde jag aldrig att jag skulle tycka :P

2010-06-21 @ 20:46:58
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Frida

Åååh vad underbart. SNART! <3 LÄÄNGTAAAR!

2010-06-21 @ 20:52:50
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0