Ny-fyndat till en tänkar midsommar outfit


Nu har jag inte bara klart för mig vad vi ska göra på midsommar utan hur jag kan se ut också.
Ett förslag i alla fall :P
Midsommar jar en tendens att sluta i ingenting alls för mig men iår vet jag vart jag ska befinna mig ;)
Bort fran stan, ut på landet.. ut till östervåla!
What can I say?
Där vännerna är vill jag vara och det är ingen tvekan om att det blir ett riktigt midsommarfirand i alla fall.
Men åter till outfitten då ;))
Är ju som ni vet en sucker för klänning men det kankse lutar åt kjol ändå.
Lika tjejigt det..!
Hittade en fin bustier/korsett överdel idag som funkar som topp.
Underbar.
Helt kär i den!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0