Monday alone


- Morning hunkies.. here i'am, missed me? ;)


Ledig måndag faller visst ganska ofta på min lott.
Ganska skönt.
Lider inte av någon sömnbrist från helgen så jag var uppe i tid imorse.
Bäddat, tvättat & diskat.
Like a housewife or what :P

Ska snart rosta mig några mackor och koka ett ägg och ha en mysfrukost i min ensamhet.
Efter det kanske det blir en powerwalk också.
Sällskap av Josefine efterlyses :P
Låter bli att ringa dig än på några timmar darling.. Personalfest och ledig idag?
- Dont call.


Det skulle bli sommarvärme den här veckan har jag hört och jag antog att det skulle börja idag men det är då ingen gassande sol utanför mitt fönster :/
Men och andra sidan är klockan inte äns tolv, inte äns elva :P Så det hinns kankse..!

Frulle nästa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0