I can't see why we shouldn't


Det finns självklart en viss charm i att ta en dag i taget och vara spontan..
Fast jag föredar nog att ha massa saker planerade så jag har något att se fram emot :P
- Like I have now.


Ikväll - Date med Matilda som sagt.

Imorn - Ännu en date med M. Det vankas bad-planer.
Hoppas solen lyser på oss för då packar vi picknickkorgen och har semster.
På kvällen blir det förhoppingsvis också date.
Med Jossi och två snygga damer från school. Om inte en av dom går och föder inann förstås :P
Och om jag känner Lina rätt kanske hon vill varva ner lite efter jobbet och då gör jag henne mer än gärna sällskap!
Sounds like a good thuseday to me.

På fredag - Hoppas jag att vi åker till stockholm och då är målet Grönan. Pliiiis...!

Och lördag - Efter att ha sett the J's pimpande balkong så får jag lätt upp lite snygga bilder i huvudet.
Lite sköna männiksor och lite rosé i glasen.
Där på deras fina balkong.. där vill jag att vi sitter på lördag och njuter av att vi alla är lediga :P
(Hoppas du läser det här Joss..)
I mean I can't see why we shouldnt' :P




Kommentarer
Postat av: Frida

Åh den där glassen såg god ut :) och du såg snygg ut, som vanligt!

2010-06-09 @ 21:00:42
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0