Grattis till lilla prinsen och tilla alla lyckliga studenter

Fredag den fjärde juni.
- Hello you'

Uppsala kryllade av lyckliga själar idag och vädret var på eran sida.
Lyckliga ni.
För tre år sen var det MIN dag :P
Då var det vi som var lyckligast i världen och det var vi som tog på oss våra vita gräddbakelser och mössor :P
I remember it like it was yesterday.
Men idag var jag bara på väg till jobbet och fick nöja mig med att glädjas åt alla dom lyckliga.
Jag älskar den här dagen.


Efter jobbet gick vi alla fall och köpte langos och det gjorde mig lite lycklig kan man säga..!
Gott som fan.
Slapp man kirra middag hemma också.
Nu kikar vi på Cast away.
Inte alls min filmstil men jag måste säga att man blir rättså hooked.

Och innan jag återgår till filmen måste jag passa på att gratta någon mer.
Någon som har långt kvar till sin dag :P
Lilla John fyller ett år idag.
Hurra, hurra.. ett stort grattis till lilla prinsen, sötaste bebisen någonsinn.
Paket kommer och som en fin vän sa - '' Hangovers på presenter är awesome ''




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0