Friday night out with the girls


Ska försöka fatta mig kort, inte min bästa sida men ändå :P

I fredags blev det utgång med tjejerna.
Jossan & Millan kom hit.
Klädpanik så det hette duga men tillsut blev vi nöjda.
En cider på balkongen och sen tog vi taxi till Djäknegatan.
Ett par glas Fanta Rosé.
Ny taxi och vi stannade på Gillet.
Påfyllning :P
Taxi igen till Birger.
No speaking americano.
Fan vilket ös det var, helt underbart!
Dansade till stängning och vi gjorde högtalarna, igen!
Fick i mig tre shots som jag kunde klarat mig utan.
Efter lite mys (?) under min stora halsduk så fick jag väldigt brottom hem :P
Tappade bort tjejerna.
Tog en taxi (troligtvis svart) hem själv.
Jag tror att den var svart därför att jag inte behövde betala, chaffisen rökte och JAG rökte i bilen.
Insane.
Varför?
Jag ler när jag tänker på kvällen i alla fall ;))
Jossan och syrris kom tillsut hem dom också och fick sig ett gott skratt kan man säga.
Jag var pigg så länge jag rörde mig bland folk :P











































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0