Closing the shop


- Hello thuseday.

Känner mig inte hundra procentig just nu :/Frusen och en konstig känsla i kropen.
Hoppas jag inte håller på att dra på mig någon sicknes..
To bad for me men vi har varken treo, alvedon eller några andra tabletter som jag kan stoppa i mig i förebyggande syfte som jag annars gärna gör.
Ska göra vad jag kan och krypa i säng i alla fall.
Och försöka glömma lunchen.
Är lite små äcklad av salladen jag åt.
Missförstå mig inte.
Lunch tillsammans med syster ute i solen var underart men nu är jag inte så  sugen på Rifiifs skaldjurssallad.


Hade faktist inte så mycket vettigt att bekänna idag.
Så det blir en bild och sen no more for tonight.



Imorn blir det lätt att klä sig i alla fall för idag kom vi hem med en hel kasse med kläder från jobbet :P
Happy me, gifts are fun..!
(Promise to show)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0