Chips i en ny dimension

Tisdag.

Första dagen på jobbet sen semsterveckan, gick ganska bra måste jag säga.
Men när man inte varit där på över en vecka så har man lite att ta igen :P
- Exakt hur många dresses har jag missat ?
Jag klarade mig galant och kunde faktist hålla fingrarna i styr.

Efter jobbet mötte jag syrris på Heidan för 13 minuters solning.
- Feelt good.
När solen inte gör sitt så får man ta saken i egna händer vah ;)
Väl hemma så var det bara att lassa på maten på tallriken för syrris hade redan kirrat middag.
Spagetti och köttfärssås.
Nu njuter vi av dom nya chipsen.
I knew it was good shiet :P
Bakade i ugn, extra kripsiga och extra nyttiga.
Bara 7,5 % fett.
Min nya favorit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0