Bränn nu då!


Solen tittade fram på eftermiddagen så jag passade på att ta en powerwalk.
Frisk luft, motion och sol.
På med löpartights, joggingdojjer och handledsvikter.
Nu musik på mp3:n också.
Det är ju som sagt bara en månad kvar nu till Gotland nu så jag har abslout inte tid att ligga på latsidan och unna mig för mycket onyttigt och för lite motion.
Nu måste jag peppe mig själv och sparka mig själv i baken :P
När jag väl är ute och går så är jag ju motiverad men jag behöver motivationen hela tiden nu!




Blev på tok för varmt med tröjan så den fick jag dumpa på papis balkong!
Nu ska jag dusha av mig, sminka mig och så småningom ta en promenix ner på stan för att möta syster.
Hoppas solen inte sviker mig nu..!
Termometern visar 25+ nu.
Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0