Baby you got it all.. sexy from my head to toe


Nu blir det snart ett litet bildregn från lördagen.. Bättre sent än aldrig anser jag :P
Men först tänkte jag sätta ord på kvällen ;))

Jossi tog sig hit trots spöregn och vi gjorde oss iordning för kvällens fest.
Sminket åkte på med fransar i vanlig ordning, håret lockades och volymades, klänningen var tillslut på och kvällen kunde börja :P

Jag & syster var grillmaster's och dukade bordet med lite Barbeque.
Underbara vänner.
Mitt humör var på topp och kylen var fylld med cider åt damerna.
Vi åt och drack.
Några gick och några kom.
Vi tände vattenpipan och flyttade ut på vårat extra rum :P
Till och me solen tittade fram.
Vi drack melondrinkar och rökte pipa med cola-taste.

När klockan närmade sig midnatt så kom taxin och plockade upp damerna och tog oss till Birger.
Allihopa :P
Vilket jävla snyggt tjejgäng vah.. i klänningar och highheels.
Just like a want it.
- Shake that ass.
Birger ägde i lördags kan vi säga.
Muskien var precis den vi ville ha.
Alors on danse :P
Fy fan vilken kväll.. ge mig igen, tack.
Dansade till stängning och då tog jag, syster och Lovis en taxi hem.
Duktigt nöjda.
Sminkade av oss, städade undan, kramades godnatt och slocknade.

Vaknade med en skapligt tung skalle på söndagen.
Baksmällan var ett faktum trots att jag inet alls hade varit waisted :/
(Cider, malondrinkar, och en shots resulterade i en perfekt fylla)
Syrris mikrade mat och pumpade musik och jag låg som ett kolli i soffan.
Lyckades som tur var repa mig lagom till lunchdags.
Drog på mig en klänning och solpuder och gick hem till mami och åt mat i värdsklass.
- Jag älskar mat! Vi åt libanesiskt :P


(Skrev iordning texten i måndags, och hade såklart tänkt publicera det tidigare :P Men bättre sent än aldrig)
Nu - Lite bilder och för att vara exakt så ligger dom 70 bästa på FB nu ;))
For my friends and there freinds hihi..

























THE END

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0