Visby - Halmstad - Malmö


- Okeey....!
Jag höll på Spanien, såklart eller Claro kanske jag ska säga, dom vann tillslut :P

Så var det dinner hos papi ikväll också.
Grillat och potatissallad på färskpotatis och till efterrätt bjöds det på rabarberpaj med jordgubbar till.
Sweet summer I'm having.
Och underbara papi!
Kärlek.
Sista dagen på den här semsterveckan, egentligen.
Jag börjar nästa vecka med en ledig måndag.
Men sen är det bara sex dagars kneg kvar till min efterlängtade semstertripp med girlsen.
Visby - Halmstad - Malmö.
Ingenting känns jobbigt, bara underbart och sjukt jävla nära också ;))

Nu ska jag lägga mig i min underbart efterlängtade säng och bläddra lite i nya Vr eller Cosmo.
Sleep tight angels ;)



Dagens tredje :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0