Utsikt över vattnet..


Det är vad jag har just nu..!
Är ganska dålig på att uppsaktta avstånd men jag drar till med en vild gissning och säger att 300-500 meter neråt så skulle jag nog vara i Storsjön :P
Sitter på lill-bron och uppdaterar mig lite om livet där hemma.

Det har börjats duka fö middag.
Jag är hungrig och ikväll blir det lax & potatis åt dom små och surströmming åt dom större :P
Vi sitter inte tillsammans och äter ikväll för dom som vet hur det luktar vet nog också att man bör hålla sig på avstånd!
Till efterrätt har mami bakat en äppelpaj och vispat grädde.
Vi äter som sagt var lite mer än vad vi borde här uppe men det är som det är ;))



Nu ska jag inte ägna mer tid åt detta.. dom saknar mig väl där inne, åtminstonde en liten rackare :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0