- Gaaammelmormor.....


Tur att man inte är beroende av internet och mobilen här uppe, för det är helt hopplöst att få någon mottagning här!
Nästan i alla fall :P

Nu har jag lyckats hitta en spot där det funkar så nu tänker jag sitta blixtstilla tills jag lyckats knåpa ihop ett blogginlägg.
Lite lagom snabb update om mad vi har pysslat med idag.

Imorse tog jag, mami, syrris & wilmis en promenad ner till sjön.
Det hör lixom till.
Så nu kan vi checka av det från listan!
Sen sken solen lite lagomt mycket när vi kom tillbaka och då blev det lite fix och trix och pill ute på det enorma trädgåden.
Det kostar att ligga på topp.
Klippte gräset och krattade ihop allt sen och så rensade vi rabatterna.
Det tar sin tid..
Mormor står på knäna och nöjer sig inte förns allt är gjort.
Hon är 93 år också det tåls att säga :P
- Krut i damen..!

Efter middagen blev det en till tur.
Men inte så lång.
Prinsessan vill inte vara ifrån mig och syrris långa stunder så en power-walk på 40 minuter är inte så poppis.
Och ska jag vara ärlig så har jag inte den minsta lust att power-walka heller :P
Sen spelade vi lite tennis och sen blev det en timme framför Ernst.

På kvällskvisten blev det lite grill kalas också!
Vi äter middag så tidigt här så vid nio snåret är man sugen igen och har inte så mycket annat för sig heller!

Nu har syster och Wilma lagt sig och läser en bok och det har för övrigt resten av huset också gjort.
Just me left.
Lilla prinsessan är så himla söt hela tiden.
Och säger massa söta saker lixom, hon är lite lill-vuxen när hon pratar, sötnosen!
- Gammelmormor.. Så söt när hon pratar med eller om henne ;))

Men nu är det dags för mig också att göra kväll men först lite pics vah!
















































Så där jag.. nu vill jag krupa ner brevid prinsessan och lyssna på syster som läser om doktor bobo :P
Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0